Leveringspolitik
Leveringsbetingelser:
Vi bruger USPS/UPA, DHL og OSM til at levere produktet.
TRANSIT, BEHANDLING OG BESTILLINGSTID:
Transittiden er (5-8) hverdage (mandag til fredag)
Behandlingstiden er (0-2) hverdage (mandag til fredag)
Slutdatoen er 17:00 (GMT+01:00) Central European Standard Time (København)
FORSENDELSESOMKOSTNINGER
Gratis fragt på alle ordrer indenfor Danmark.
ADRESSEÆNDRING
Vi kan ikke ændre leveringsadressen, når først ordren er på vej. Hvis du ønsker at ændre leveringsstedet for din ordre, bedes du kontakte os inden for 24 timer efter afgivelsen af din ordre på info@luvea.dk
ORDRE SPORINGSSYSTEM
Når vi starter din overførsel, modtager du et sporingsnummer sammen med din ordre, som du kan bruge til at spore status for din ordre, indtil den når frem til dig.
FORKERT ADRESSE
Husk, at hvis du giver os den forkerte adresse og ikke er til stede, vil produktet blive genopfyldt i vores butik. Du skal betale det fulde forsendelsesgebyr for at angive den forkerte adresse.
aflysninger
Hvis du ombestemmer dig, før du modtager din ordre, kan vi til enhver tid acceptere annulleringer, før ordren afsendes. Hvis en ordre allerede er afsendt, se venligst vores refusionspolitik.
Pakker beskadiget under transport
Hvis du bemærker, at en pakke er blevet beskadiget under transporten, bedes du om muligt afvise pakken fra kureren og kontakte vores kundeservice. Hvis pakken blev leveret i dit fravær, bedes du kontakte kundeservice og fortælle os, hvad vi skal gøre.
kundeservice
Kundeservice team
Telefon: +31646606897
E-mail: info@luvea.dk
Adresse: De Voskamp 5, Hengelo 7552 GD, Nederlandene.
Telefon: +31646606897
E-mail: info@luvea.dk
Adresse: De Voskamp 5, Hengelo 7552 GD, Nederlandene.